Všeobecné obchodné podmienky

  1. Vernostnú kartu Republiky východu vystaví, vydáva ako aj spravuje SIMONI SLOVAKIA, s.r.o., sídlom Osloboditeľov 4, 040 17 Košice, IČO: 45 267 073 (ďalej ako Republika východu).
  2. Vernostnú kartu poskytne Republika východu  zákazníkovi, ktorým môže byť fyzická osoba staršia ako 18 rokov a plne spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba. Vernostnú kartu poskytne Republika východu na základe zákazníkom vyplnenej prihlášky.  Republika východu je cestou štatutárneho zástupcu oprávnená žiadosť zákazníka o vystavenie Vernostnej karty odmietnuť, pričom k jej odmietnutiu nesmie dôjsť z diskriminačných dôvodov. Republika východu je oprávnené odmietnuť vystavenie vernostnej karty v prípade, ak zákazníkovi bola v minulosti vystavená Vernostná karta a z dôvodu porušenia podmienok mu bolo používanie Vernostnej karty zo strany Republiky východu obmedzené alebo zakázané.
  3. Držiteľom Vernostnej karty Republika východu sa rozumie fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorej meno a priezvisko, resp. obchodné meno je uvedené v prihláške (ďalej ako zákazník).
  4. Prostredníctvom vernostnej karty je možné uplatniť si nárok na zvýhodnené služby a zľavy súvisiace s konzumáciou a využívaním služieb v kaviarni Republika východu.
  5. Vernostná karta musí byť predložená pri pokladni pred začatím pokladničnej operácie. Zamestnanci kaviarne nie sú povinní upozorniť zákazníka, aby predložil vernostnú kartu pred nablokovaním.
  6. Platnosť vernostnej karty je neobmedzená. Karta je zároveň prenosná na členov rodiny držiteľa karty. Vernostná karta Republiky východu zostáva majetkom Republiky východu, ktorá môže kedykoľvek požadovať jej vrátenie späť. Ak zákazník stratí Vernostnú kartu alebo ju poškodí spôsobom, pre ktorý je nepoužiteľná, je Republika východu oprávnená vystaviť zákazníkovi novú Vernostnú kartu alebo vymazať zákazníka z evidencie a novú Vernostnú kartu mu nevydať.
  7. Republika východu si ponecháva právo na skvalitnenie alebo zmeny výhod poskytovaných prostredníctvom Vernostnej karty alebo s ňou spojených. Zmeny a doplnky spoločnosť Republika východu vždy zverejní a ich písomný text bude voľne dostupný na internetovej stránke www.republikavychodu.sk .
  8. Zákazník udeľuje Republike východu súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov v rozsahu uvedenom v prihláške (meno, priezvisko u fyzickej osoby alebo obchodné meno u právnickej osoby, miesto narodenia alebo IČO u právnickej osoby, e-mail a mobilné telefónne číslo), za účelom plnenia povinností vyplývajúcich z užívania Vernostnej karty, ich spracúvania  v elektronickej evidencii (informačnom systéme) Republika východu  a riadneho prevádzkovania Vernostných kariet. Republika východu je oprávnená spracúvané osobné údaje poskytnúť výlučne spoločnostiam patriacim do skupiny majetkovo alebo personálne prepojených s Republikou východu a spoločnosti ………………………, ktorá technicky zabezpečuje elektronickú evidenciu Vernostných kariet. Tento súhlas udeľuje zákazník Republike východu do doby vrátenia Vernostnej karty alebo ohlásenia jej straty, ak mu nebude na základe jeho žiadosti  vystavená nová Vernostná karta.
  9. Zákazník odoslaním prihlášky potvrdzuje správnosť údajov uvedených v prihláške a v prípade ich zmeny túto skutočnosť oznámi Republika východu.
  10. Týmto žiadateľ vyhlasuje, že sa oboznámil aj s časťou VOP – Ochrana osobných údajov, a že s ňou bez výhrad a výslovne súhlasí.

Ochrana osobných údajov

  1. Obchodná spoločnosť SIMONI SLOVAKIA, s.r.o., sídlom Osloboditeľov 4, 040 17 Košice, IČO: 45 267 073 (ďalej ako Republika východu)  a zákazník (fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorej meno a priezvisko resp. obchodné meno je uvedené v prihláške) sa dohodli, že zákazník fyzická osoba v prihláške uvedie  svoje osobné údaje žiadané systémom, a to meno, priezvisko, miesto narodenia, mailovú adresu a mobilné telefónne číslo a zákazník právnická osoba uvedie svoje osobné údaje žiadané systémom, a to obchodné meno, IČO, mailovú adresu a mobilné telefónne číslo
  2. Zákazník vyhlasuje, že súhlasí so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v prihláške, poskytnutých  Republike východu za účelom vystavenia Vernostnej karty v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami vydania a používania Vernostnej karty.
  3. Zákazník udeľuje Republike východu súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov v rozsahu uvedenom v prihláške (meno, priezvisko u fyzickej osoby alebo obchodné meno u právnickej osoby, miesto narodenia alebo IČO u právnickej osoby, e-mail a mobilné telefónne číslo), za účelom plnenia povinností vyplývajúcich z užívania Vernostnej karty, ich spracúvania  v elektronickej evidencii (informačnom systéme) Republika východu  a riadneho prevádzkovania Vernostných kariet. Republika východu je oprávnená spracúvané osobné údaje poskytnúť výlučne spoločnostiam patriacim do skupiny majetkovo alebo personálne prepojených s Republikou východu a spoločnosti ………………………, ktorá technicky zabezpečuje elektronickú evidenciu Vernostných kariet. Tento súhlas udeľuje zákazník Republike východu do doby vrátenia Vernostnej karty alebo ohlásenia jej straty, ak mu nebude na základe jeho žiadosti  vystavená nová Vernostná karta.
  4. Poskytnutie informácií podľa § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. v platnom znení:
    1. prevádzkovateľ:  SIMONI SLOVAKIA, s.r.o., sídlom Osloboditeľov 4, 040 17 Košice, IČO: 45 267 073,
    2. účel spracúvania osobných údajov: plnenie povinností vyplývajúcich z užívania Vernostnej karty, ich spracúvania  v elektronickej evidencii (informačnom systéme) Republika východu  a riadneho prevádzkovania Vernostných kariet,
    3. zoznam osobných údajov: meno, priezvisko, miesto narodenia, telefónne číslo a mailová adresa,
    4. doplňujúce informácie:
      1. poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné,
      2. osobné údaje je Republika východu  oprávnená spracúvať do doby, kým zákazník používa Vernostnú kartu. Ak zákazník oznámi Republike východu stratu Vernostnej karty alebo poškodenie Vernostnej karty znemožňujúce jej používanie, oprávnenie Republiky východu spracúvať osobné údaje zanikne oznámením tejto skutočnosti, s výnimkou ak bude zákazníkovi an jeho žiadosť vydaná nová vernostná karta,
      3. Republika východu je oprávnená poskytnúť spracúvané osobné údaje len spoločnostiam patriacim do skupiny majetkovo alebo personálne prepojených s Republikou východu a spoločnosti, ktorá technicky zabezpečuje elektronickú evidenciu Vernostných kariet a to len na účel špecifikovaný v písmene b),
      4. osobné údaje nebudú zverejnené, s výnimkou organizovania súťaže, do ktorej sa zapojí zákazník a vysloví súhlas so zverejnením jeho osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, miesto narodenia; v takom prípade budú informácie zverejnené na internetovej stránke www.republikavychodu.sk pre návštevníkov tejto stránky,
      5. nedôjde k prenosu osobných údajov do tretích krajín.
  5. Zákazník ako dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od Republiky východu:
    1. vyžadovať
      1. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,
      2. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod zákona č. 122/2013 Z.z. v platnom znení; pri vydaní rozhodnutia Republiky východu je oprávnený oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne,
      3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získala jeho osobné údaje na spracúvanie, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne,
      4. vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, Tieto informácie je Republika východu povinná poskytnúť bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie zákazníkovi, ak osobitný zákon neustanovuje inak,
      5. opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne,
      6. likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne,
      7. likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne,
      8. blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak Republika východu spracúva osobné údaje na základe jeho súhlasu, túto požiadavku zákazníka je Republika východu povinná splniť bezplatne.
        Právo zákazníka možno obmedziť len podľa písmena e) a f) tohto bodu 1/, ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana dotknutej osoby alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb. Takéto obmedzenie je Republika východu povinná bez zbytočného odkladu písomne oznámiť zákazníkovi, ako aj Úradu na ochranu osobných údajov.
    2. namietať
      1. voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
      2. voči využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona č. 122/2013 Z.z. v platnom znení  na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
      3. voči poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona č. 122/2013 Z.z. v platnom znení na účely priameho marketingu,
      4. voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) zákona č. 122/2013 Z.z. v platnom znení vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jeho práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené,
      5. nepodrobiť sa rozhodnutiu Republiky východu, ktoré by malo pre neho právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jeho osobných údajov.
        Má právo žiadať Republiku východu o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom Republika východu je povinná žiadosti vyhovieť, a o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia Republika východu  informuje zákazníka v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti.   Zákazník má právo podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.